معدل برقراری رابطه جنسی درمان سرگیجه دلایل سردرد

معدل: برقراری رابطه جنسی درمان سرگیجه دلایل سردرد آزمایشگاه رابطه جنسی استفاده میتواند خونریزی پزشکی سردرد فعالیت

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات کدام ورزشکاران دلار ٤٢٠٠ تومانی می‌گیرند؟

    به گزارش شهروند؛ نوسانات بازار ارز شاید بیش از آن چه تصور می شد، روی حوزه ورزش تاثیرگذار بوده هست. فدراسیون های ورزشی دایما درحال اعزام تیم های متفاوت به سفره

    کدام ورزشکاران دلار ٤٢٠٠ تومانی می‌گیرند؟

    کدام ورزشکاران دلار ٤٢٠٠ تومانی می گیرند؟

    عبارات مهم : بازار

    بررسی ابهامات و چالش های وعده ای که دولت به فدراسیون ها داد و عملی شد

    به گزارش شهروند؛ نوسانات بازار ارز شاید بیش از آن چه تصور می شد، روی حوزه ورزش تاثیرگذار بوده هست. فدراسیون های ورزشی دایما درحال اعزام تیم های متفاوت به سفرهای برون مرزی هستند و از سوی دیگر کلوب ها هم جهت برپایی اردوهای خارجی و جذب بازیکنان و مربیان خارجی با پرسشها دست و پنجه نرم می کنند.

    با این که وزارت ورزش به فدراسیون ها وعده داده که منابع ارزی مورد نیاز آنها تأمین و تهیه ارز در چارچوبی خارج از این وزارتخانه غیرقانونی و قاچاق محسوب می شود. البته آن طور که پیداست وزارت ورزش توانسته نیاز اکثر فدراسیون ها را جهت پرداخت دستمزد مربیان خارجی و اعزام های برون مرزی برآورده کند و ناهماهنگی هایی که وجود دارد هم به مرور برطرف خواهد شد. شاید بزرگترین ابهام راجع به تبعیض بین کلوب های دولتی و شخصی باشد که مسئولان وزارت ورزش در گفت وگو با «شهروند» در این باره نیز قول همکاری دادند.

    کدام ورزشکاران دلار ٤٢٠٠ تومانی می‌گیرند؟

    خیال راحت کمیته ملی المپیک

    به گفته شاهرخ شهنازی، دبیرکل کمیته ملی المپیک هزینه ای که این کمیته باید جهت بازی های آسیایی و المپیک جوانان ٢٠١٨ انجام دهد، در مجموع چیزی حدود ٤٠ میلیارد تومان است.

    به گزارش شهروند؛ نوسانات بازار ارز شاید بیش از آن چه تصور می شد، روی حوزه ورزش تاثیرگذار بوده هست. فدراسیون های ورزشی دایما درحال اعزام تیم های متفاوت به سفره

    بخش اعظمی از این هزینه ها مشمول بر بلیت هواپیما، هزینه اسکان، حق ماموریت و… باید به صورت دلاری تهیه شود که همین عنوان باعث نگرانی هایی شده است بود. درواقع اگر قرار باشد این ارز مورد نیاز از بازار آزاد تهیه شود، شاید هزینه های کمیته ملی المپیک به ٥٠ میلیارد هم برسد. با این حال نصرالله سجادی، سرپرست کاروان کشور عزیزمان ایران در بازی های آسیایی ٢٠١٨ دراین باره می گوید: «در مورد ارز مشکلی نداریم. بانک مرکزی با قیمت دلار مصوب ارز ما را تأمین کرده هست. ما هزینه ارزی کمتری نسبت به سایر بخش ها داریم و خوشبختانه حمایت خوبی از ما کردند. در مورد پرسشها ارزی مشکلی وجود نخواهد داشت و ما با همان دلار ٤٢٠٠ تومانی ارز مدنظر خود را تأمین می کنیم. خدا را شکر در این رابطه دغدغه ای نخواهیم داشت.»

    وعده و هشدار داورزنی به فدراسیون ها

    با این که ابهام های زیادی بعد از تشکیل بازار آزاد ارز راجع به تزریق دلار دولتی به فدراسیون ها به وجود آمده بود، محمدرضا داورزنی در مصاحبه ای علاوه بر این که خیال فدراسیون ها را راحت کرد، به آنها هشدار هم داد: «همراه با سیاست ها و برنامه های ابلاغی دولت اطراف ساماندهی بازار ارز، هیچ یک از فدراسیون های ورزشی حق خرید ارز مورد نیازشان را از بازارهای غیررسمی ندارند. خوشبختانه در زمینه تأمین ارز مورد نیاز جهت اعزام تیم های ورزشی به مسابقه های برون مرزی مشکلی نداریم و ارز مورد نیاز جهت فدراسیون ها بعد از تأیید شورای برون مرزی با قیمت مصوب بانک مرکزی در اختیار آنها قرار می گیرد. سال پر رویدادی اعم از جام جهانی، بازی های آسیایی، پاراآسیایی و همین طور جام ملت های آسیا را در پیش داریم و با تدابیر اخذ شده است جهت تأمین ارز، تیم های اعزامی مشکلی نخواهند داشت.»

    قرارداد برانکو و شفر چگونه پرداخت می شود؟

    کدام ورزشکاران دلار ٤٢٠٠ تومانی می‌گیرند؟

    با زیاد کردن قیمت ارز، رسانه ها و بعضی از هواداران در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … دایما درحال تخمین زدن میزان قرارداد مربیان خارجی استقلال و پرسپولیس بودند. این تصور به وجود آمده بود که سرخابی ها به خاطر نوسانات بازار ارز مجبورند مبلغ بسیار بیشتری را نسبت به قبل به مربیان و همچنین بازیکنان خارجی خود پرداخت کنند. با این حال آن طور که پیداست به علت دولتی بودن ٢باشگاه استقلال و پرسپولیس آنها می توانند از چنین امکاناتی استفاده کنند. سیدرضا افتخاری بعد از تمدید قرارداد وینفرد شفر با استقلال که مبلغ آن را حدود ٦٠٠ هزار دلار اعلام کرده بود، در این باره گفت: «دو هفته پیش به بانک مرکزی نامه ای نوشتیم و درخواست ارز دولتی را جهت پرداخت مبلغ قراردادهای اعضای خارجی تیم داشتیم. آنها با این درخواست موافقت کردند. اکنون کارهای اداری درحال انجام است و دلار ٤٢٠٠ تومانی در اختیار کلوب استقلال قرار می گیرد.» قطعا راجع به قرارداد پرسپولیس و برانکو نیز چنین اتفاقی رخ می دهد و سرخپوشان می توانند با دلار دولتی قسط های قرارداد سرمربی کروات خود را پرداخت کنند. البته هم استقلال و هم پرسپولیس بازیکنان خارجی را هم در طول فصل جذب می کنند و از مربیان خارجی نیز بهره می برند که در پرداخت قرارداد آنها نیز ظاهرا مشکلی وجود ندارد.

    وعده وزارتخانه عملی شد؟

    تقریبا یک ماه از وعده ای که وزارت ورزش راجع به تهیه ارز مورد نیاز فدراسیون ها داده، می گذرد؛ ولی پرسش اینجاست که آیا وعده این وزارتخانه عملی شده است یا فدراسیون ها همچنان مجبورند از بازار آزاد، دلار تهیه کنند. رضا لایق، دبیر فدراسیون کشتی اخیرا در مصاحبه ای گفت: «طبق هماهنگی با وزارت ورزش قرار است ارز مورد نیاز فدراسیون به قیمت دولتی ارایه شود ولی هنوز این اتفاق رخ نداده چون پروسه اش کمی زمانبر هست. امیدوارم جهت اعزام های پیش رو این مسئله حل شود.» با وجود بیانات دبیر فدراسیون کشتی که از نرسیدن ارز دولتی سخن گفته، در تماسی که خبرنگار «شهروند» با مسئولان فدراسیون والیبال و وزنه برداری داشت، آنها از همکاری مورد نیاز وزارت ورزش خبر دادند. به گفته این مسئولان بعد از تصویب اعزام یک تیم در شورای برون مرزی، نامه نگاری یک ماه قبل از اعزام باید صورت بگیرد تا وزارت ورزش از طریق بانک مرکزی بتواند ارز درخواستی فدراسیون ها را در اختیارشان قرار دهد. البته به نظر می رسد این ارز در قالب «یورو» به فدراسیون ها پرداخت می شود و آنها راجع به اعزام ها و حتی تأمین دستمزد مربیان خارجی مشکلی ندارند. راجع به پرداخت اقساط دستمزد مربیان خارجی تیم های ملی متفاوت نیز فدراسیون ها مبلغ را به صورت ریالی پرداخت و دلار یا یورو تحویل می گیرند.

    به گزارش شهروند؛ نوسانات بازار ارز شاید بیش از آن چه تصور می شد، روی حوزه ورزش تاثیرگذار بوده هست. فدراسیون های ورزشی دایما درحال اعزام تیم های متفاوت به سفره

    اجحاف در حق شخصی ها

    نکته اساسی راجع به تخصیص ارز دولتی به کلوب های دولتی اینجاست که کلوب های شخصی نمی توانند از چنین امکانی بهره ببرند. به عنوان مثال اگر سپیدرود رشت بخواهد بازیکن یا مربی خارجی جذب کند، باید جهت پرداخت قرارداد آنها به بازار آزاد ارز برود و از قیمت های بالای ٦ هزار تومان که این روزها مطرح می شود، منابع خود را تأمین کند. در یک قیاس راحت می توان متوجه تبعیضی که در حق کلوب های شخصی صورت می گیرد، شد. به عنوان مثال مامه تیام که جهت فصل تازه گفته می شود قرارداد یک میلیون دلاری از استقلال طلب کرده، در صورت پیوستن به جمع آبی پوشان جهت لیگ هجدهم آن قدری که یک کلوب ایرانی دیگر را به خرج می اندازد، جهت استقلال گران نیست. تأمین یک میلیون دلار قرارداد مهاجم سنگالی جهت استقلال ٤ میلیارد و ٢٠٠ میلیون تومان آب می خورد ولی این اتفاق ممکن است در هر کلوب شخصی لیگ برتری با بیش از ٦ میلیارد تومان یعنی تقریبا ٢ میلیارد زیاد از استقلال رقم بخورد. این ٢ میلیارد اختلاف فقط روی قرارداد یک بازیکن لحاظ می شود و با زیاد کردن تعداد بازیکنان و مربیان خارجی این مبلغ شاید به ٦، ٥میلیارد در طول یک فصل هم برسد. درحالی که کلوب های شخصی باید از سوی نهادهای دولتی حمایت شوند، این اتفاق می تواند موجب دلسردی آنها شود.

    کدام ورزشکاران دلار ٤٢٠٠ تومانی می‌گیرند؟

    اتفاقی به صلاح ورزش

    اگر بخواهیم صرفا ورزشی به عنوان نگاه کنیم و به نوسانات بازار ارز کاری نداشته باشیم؛ نمی توان دریافت ارز دولتی به فدراسیون ها و کلوب ها را منفی ارزیابی کنیم. قبل از این روال با توجه به اختلاف ناچیز بین ارز مبادلاتی و ارزی که در بازار آزاد ارایه می شد، فدراسیون ها ارز مورد نیاز خود را از بازار آزاد تهیه می کردند. درواقع هنگامی که قرار بود تیمی به سفر برون مرزی برود، چند روز قبل یکی از مسئولان فدراسیون از یکی از صرافی های سطح شهر ارز مورد نیاز تیم را تأمین می کرد. حالا عنوان متفاوت و روند جدیدی در پیش گرفته شده است تا مخارج ارزی فدراسیون ها در چارچوب خاصی قرار بگیرد.

    درواقع فدراسیون هنگامی که می خواهد دستمزد مربی خارجی تیم ملی را پرداخت کند، باید به استناد قرارداد موجود که به تأیید وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هم رسیده، نامه نگاری انجام دهد و دقیقا به همان میزان هم دلار یا یورو دریافت می کند. این اتفاق دیگر اجازه ورود فساد به سیستم را بسیار ناچیز می کند تا واسطه ها کمترین نقش را در این میان داشته باشند. در مجموع قرار گرفتن پرداخت ارز به فدراسیون ها در یک چارچوب خاص، اتفاق مثبتی هست. تنها ایراد به این سیستم هم عنوان تبعیض بین کلوب های دولتی و شخصی بود که به گفته اسبقیان وزارتخانه قصد دارد با کلوب های شخصی نیز تعامل کرده و به آنها نیز کمک کند.

    قرارداد سنگین کی روش دردسرساز می شود؟

    با وجود این که وزارت ورزش جهت پرداخت دستمزد مربیان خارجی تیم های ملی متفاوت ازجمله والیبال و هندبال به صورت ارزی اعلام آمادگی کرده؛ به نظر می رسد شرایط راجع به کارلوس کی روش متفاوت باشد. قرارداد سنگین این مربی پرتغالی با فدراسیون فوتبال که حدود ١,٤ میلیون دلار هست، شاید شرایط متفاوتی نسبت به مربیان دیگری ازجمله کولاکوویچ داشته باشد که مبلغ قراردادش به مراتب کمتر هست. درواقع فدراسیون فوتبال جهت این که بتواند از طریق وزارت ورزش این مبلغ را به صورت دلاری تأمین کند، شاید کار راحتی نداشته باشد. حتی بعضی اخبار حکایت از این دارد که سنگین بودن قرارداد کی روش یکی از دلایلی است که فدراسیون فوتبال دیگر پیشنهاد قرارداد بلندمدت به این مربی پرتغالی ارایه نداده و فقط تا جام ملت های آسیا ٢٠١٩ او را می خواهد. در این میان شنیده می شود فدراسیون فوتبال به کی روش پیشنهاد کرده قرارداد جدیدش ریالی امضا شود که قطعا در صورت ارایه این پیشنهاد با پاسخ منفی کارلوس روبه رو خواهد شد.

    اسبقیان: کلوب های شخصی هم می توانند ارز دولتی بگیرند

    شروین اسبقیان، مدیرکل دفتر امور یکسان فدراسیون ها در پاسخ به این پرسش که پرداخت ارز دولتی به فدراسیون ها جهت اعزام ها و دستمزد مربیان خارجی بدون مسئله انجام می شود، به «شهروند» می گوید: «هیچ مشکلی در این روند وجود ندارد و الان چند ماهی است که این روند طی می شود. همه فدراسیون ها با نامه نگاری توانسته اند ارز مورد نیاز خود را چه بابت اعزام های برون مرزی و چه بابت پرداخت دستمزد مربیان خارجی دریافت کنند. اگر هم فدراسیونی به موقع نتوانسته این ارز را دریافت کند، احتمالا دیر اقدام کرده چون روند اداری و نامه نگاری های آن باید طی شود. ما تا امروز به هیچ فدراسیونی جواب منفی ندادیم و همه درخواست ها با دقت مورد نیاز بررسی و تأیید شده است است.»

    وی به این پرسش که به کلوب های استقلال و پرسپولیس هم ارز دولتی به قیمت ٤٢٠٠ تومان پرداخت می شود، این طور پاسخ داد: «به هر حال این ٢ کلوب دولتی هستند و به نظر می رسد همکاری مورد نیاز با آنها جهت پرداخت دستمزد مربیان خارجی و هزینه ارزی دیگر صورت می گیرد. حتی شاید بتوانیم با کلوب های شخصی نیز در این زمینه همکاری کنیم.»

    اسبقیان در آخر راجع به این که صرفا توجه به سرخابی ها و پرداخت ارز دولتی به آنها می تواند باعث ایجاد تبعیض شود، خاطرنشان می کند: «ما پذیرای همه درخواست ها هستیم. این طور نیست که تبعیضی وجود داشته باشد. اگر کلوب های شخصی هم نیاز به ارز دولتی دارند و دلایلی موجه نیز می توانند ارایه دهند، قطعا با آنها نیز همکاری صورت می گیرد. ما تا امروز به هیچ درخواستی پاسخ منفی ندادیم و قصدمان کمک به ورزش کشور هست. بستگی دارد که کدام کلوب در چه رقابتی بخواهد شرکت کند و کمیته ای که تشکیل شده، در این رابطه تصمیم گیری خواهد کرد.»

    واژه های کلیدی: بازار | خارجی | قرارداد | استقلال | فدراسیون فوتبال | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار